Od razu pragnę zaznaczyć, że nieczęsto oglądam filmy,
ponieważ zdecydowanie bardziej wolę seriale oraz oczywiście książki, więc wybór
pięciu najlepszych produkcji nie należał do najłatwiejszych, bo niewiele ich
widziałam.
1.,,Syn Ameryki"
2.,,Nerve"
3.,,41 dni nadziei"
4.,,Piękny umysł"
5. ,,Fabryka zła"
Antymara
Komentarze
Prześlij komentarz