Prezenty od Mikołaja



<a href="https://pl.freepik.com/darmowe-zdjecie-wektory/boze-narodzenie">Boże Narodzenie plik wektorowy utworzone przez freepik - pl.freepik.com</a>



6 grudnia na moją półkę trafiła nowa książka oraz płyta winylowa. Obie pozycje to dotychczas brakujące ogniwa moich kolekcji związanych z konkretnymi twórcami. Chodzi o płytę Hot Space grupy Queen z 1982 roku oraz o najnowszą książkę Jakuba Żulczyka zatytułowaną Czarne Słońce w wydaniu kolekcjonerskim.

Miłosz Musiał


Tradycją w mojej rodzinie jest to, że na Mikołaja dostaję zawsze coś słodkiego i coś ciepłego, natomiast większe prezenty otrzymuję w Wigilię. W tym roku od rodziców dostałam kalendarz adwentowy pełny słodkości od Milki oraz puchate kapcie.

Antymara

Mikołajkowy upominek był skromny, bowiem, kilka dni później obchodzę urodziny, a niedługo także  nadejdzie oczekiwana Gwiazdka, więc prezenty są mi dawkowane ;) Każdy jednak bardzo mnie cieszy!
Alicja Pietrzyńska
Prezent od Mikołaja znalazłam pod poduszką. W tym roku dostałam urocze ozdoby świąteczne oraz zdrowe smakołyki. Szczerze, to dopiero od kilku lat dostaję upominki 6 grudnia, ponieważ w moim rodzinnym domu tradycją było dostawanie paczek w Wigilię. Po kolacji wychodziliśmy na podwórko, śpiewaliśmy kolędy i zapalaliśmy zimne ognie, a po powrocie do domu pod choinką czekały niespodzianki. Do dziś nie wiem jak tam się pojawiały, ponieważ wszyscy domownicy wychodzili w tym samym czasie na dwór. To chyba nazywają "magią Świąt" :) A może Mikołaj istnieje? :)
Anna Plewak

Komentarze