LemON - ulubiony zespół Antymary


   Pewnie zaskoczyłam Was tym postem, a konkretnie jego tytułem, ponieważ to zawsze współtwórca bloga - Miłosz, pisał na temat muzyki, ale ja, pomimo tego, że posiadam tylko jeden zespół, który uwielbiam, również chcę Was z nim zapoznać.
   Zacznę od początku. LemON to polsko-łemkowski zespół, założony przez Igora Herbuta w 2011 roku, którywygrał MBTM (Must Be the Music). Wtedy o nim usłyszałam, dzięki mojemu tacie oglądającemu ten program, natomiast ja zainteresowałam się zespołem dwa lata później, kiedy usłyszałam w radiu ich piosenkę ,,Napraw'' (2013 rok). Po siedmiu latach LemON nadal pozostaje moim ulubionym zespołem.
   Skład LemONa w ostatnim czasie ewoluuje i zmienia się. W chwili wygrania MBTM zespół stanowili: Igor Herbut, Tomasz ,,Harry'' Waldowski, Andrzej Olejnik, Piotr ,,Rubens" Rubik, Piotr Walicki i Piotr Kołacz, natomiast aktualnie są to: Igor Herbut, Tomasz ,,Harry'' Waldowski, Przemysław Świerk i Tomasz Świerk, których miałam okazję widzieć i słyszeć w niedzielę 15 grudnia 2019 roku podczas koncertu LemONa w Oławie.
  Nie będę ukrywać, że moim ulubionym członkiem tego zespołu jest Igor Herbut, czyli niezmienny od lat wokalista LemONa, któremu sława nigdy nie uderzyła do głowy. Do tej pory cenię i lubię Igora Herbuta za jego skromność, szczerość i prawdziwość, którymi dzieli się z publicznością podczas każdego ze swoich występów, zarówno zespołowych, jak i solowych, a miałam okazję być aż na siedmiu koncertach z jego udziałem.
    Poniżej zamieściłam moją kolekcję płyt z autografami członków LemONa. Niektóre podpisy zdobyłam osobiście po koncertach, a w innych przypadkach znalazłam się w gronie szczęśliwców, którzy po zamówieniu płyty, dostali ją z autografami muzyków, należących do zespołu.

P.S. Na pierwszym albumie zespołu nie posiadam podpisów jego członków, ponieważ, jak wcześniej wspomniałam, zainteresowałam się LemONem dwa lata po wygraniu przez nich MBTM i wydaniu pierwszej płyty.


Antymara

Komentarze