Wywiad z Sebastianem R. Bielakiem

Sebastian R. Bielak, podróżnik i autor książki ,,Po bezdrożach Alaski", który odwiedził naszą bibliotekę 5.05.2019r.

Znalezione obrazy dla zapytania po bezdrozach alaski

1) Jaka jest Pana ulubiona książka?
Ciężko będzie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż na różnych etapach mojego życia, w różnym wieku, miałem inne ulubione książki. Kiedyś były to "Muminki", potem seria przygód Tomka Wilmowskiego autorstwa Alfreda Szklarskiego, cykl powieści przygodowo-podróżniczych o Ameryce Północnej Wiesława Wernica i wiele innych. Do niektórych książek wracam wielokrotnie, np. do "Hobbita" Tolkiena, ale tylko do oryginału napisanego w j. angielskim.

2) Jaki jest Pana ulubiony film?
Trylogia "Władca Pierścieni" oraz pierwsza część "Matrixa".

3) Ostatnia piosenka, której pan słuchał to.....?
Ostatnio słuchałem wiele różnych piosenek i oglądałem nagrane do nich teledyski, ale w pamięci zapadł mi szczególnie jeden utwór o bardzo pozytywnym przesłaniu: "Adventure of a lifetime" zespołu Coldplay.

4) Podróż, która zapadła Panu najbardziej w pamięć?
Trzymiesięczna wyprawa na Alaskę.

5) Gdyby mógł Pan zostać zwierzęciem, to jakim?
Gdybym mógł zamienić się w jakieś zwierzę to chętnie przyjąłbym postać orła lub albatrosa, po to aby móc fruwać w chmurach, unosić się w przestworzach wysoko ponad powierzchnią ziemi, ludzką cywilizacją, jej problemami oraz całą tą doczesnością.

,,Po bezdrożach Alaski" można wypożyczyć w naszej bibliotece, zapraszamy! :)

Komentarze