Platforma widokowa w Mościsku

Podczas niedzielnego popołudnia postanowiłam się wybrać na wycieczkę. Interesował mnie jakiś ładny zakątek w pobliżu Dzierżoniowa, gdzie nie spotkam wielu ludzi. Postanowiłam udać się do Mościska. Zainteresowała mnie całkiem niedawno postawiona platforma widokowa na wzgórzu Lelek (277 m.n.p).

Polecam to nieoblegane przez tłumy miejsce, gdzie można odpocząć oglądając z platformy piękne widoki. 


Napawałam się krajobrazem panoramy Mościska, Kotliny Dzierżoniowskiej, Masywu Ślęży i Gór Sowich. 

 

 

W pewnym momencie dostrzegłam nawet dobrze ukrytą sarenkę, która wyłoniła się na chwilą zza krzaków!

Platforma jest łatwo dostępna do zdobycia. Można do niej podejść/podjechać rowerem bądź dotrzeć samochodem (obok strzelnicy dostępny jest parking). Miejsce to można dojrzeć już z drogi - jadąc trasą z Mościska do Grodziszcza, widzimy obiekt po prawej stronie. 


Alicja

Komentarze